  • 1. Data: 2004-11-17 16:31:49
    Temat: Wyjawienie majatku
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    w jaki sposob po otrzymaniu nakazu zaplaty i klauzyli natychmiastowej
    wykonalnosci zmusic dluznika do wyjawnienia swego majatku ?
    Dluznik udaje bezrobotnego, a widywany jest w np. Auchan jak
    dokonuje zakupow na znaczna sume.

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.

  • 2. Data: 2004-11-17 16:42:23
    Temat: Re: Wyjawienie majatku
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-17 17:31, He(R)Sk wrote::

> [...]
    > wykonalnosci zmusic dluznika do wyjawnienia swego majatku ?
    > Dluznik udaje bezrobotnego, a widywany jest w np. Auchan jak

    A to świnia, jak on śmie jedzenie kupować!!
    Jak dłużnik zdechnie z głodu, to wierzyciel będzie zadowolony? ;)

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.

  • 3. Data: 2004-11-17 16:59:59
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2004 17:42:23 +0100, seb <s...@k...to.wie.com> wrote:

    > A to świnia, jak on śmie jedzenie kupować!!
    > Jak dłużnik zdechnie z głodu, to wierzyciel będzie zadowolony? ;)

    zwlaszcza, ze winien jest wierzycielowi prawie 20 tys. zl.
    wierzyciel ma dochody ok 900 zl i 2 dzieci na utrzymaniu.
    smieszne, prawda ? wiec prosze smiac sie dalej...

  • 4. Data: 2004-11-17 17:04:41
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-17 17:59, He(R)Sk wrote::

    > zwlaszcza, ze winien jest wierzycielowi prawie 20 tys. zl.
    > wierzyciel ma dochody ok 900 zl i 2 dzieci na utrzymaniu.
    > smieszne, prawda ? wiec prosze smiac sie dalej...

    Mało poczucia humorku mamy?

  • 5. Data: 2004-11-17 17:16:10
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > wykonalnosci zmusic dluznika do wyjawnienia swego majatku ?
    > Dluznik udaje bezrobotnego, a widywany jest w np. Auchan jak

    Trzeba złożyć wniosek do sądu z prośbą o nakazanie dłużnikowi wyjawienia
    swojego majątku. Polecam Dział V kodeksu postępowania cywilnego:

    Art. 913
    § 1. Wierzyciel, który wykaże, że na skutek prowadzonej egzekucji nie uzyskał w
    pełni zaspokojenia swej wierzytelności, może żądać zobowiązania dłużnika do
    złożenia wykazu majątku, z wymienieniem rzeczy i miejsca, gdzie się znajdują,
    przypadających mu wierzytelności i innych praw majątkowych oraz do złożenia
    przyrzeczenia według roty: "Świadomy znaczenia moich słów i odpowiedzialności
    przed prawem zapewniam, że złożony przeze mnie wykaz majątku jest prawdziwy i
    zupełny".

    § 2. Wierzyciel może żądać wyjawienia majątku także przed wszczęciem egzekucji,
    jeżeli uprawdopodobni, że nie uzyska zaspokojenia w pełni swej należności ze
    znanego mu majątku albo z przypadających dłużnikowi bieżących świadczeń
    periodycznych za okres sześciu miesięcy.

    i kolejne...

    Opłata wynosi prawdopodobnie 30zł (niech mnie ktoś poprawi, jak się mylę).

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 6. Data: 2004-11-17 20:00:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    seb <s...@k...to.wie.com> popełnił 17 lis 2004 na pl.soc.prawo utwór

    > Mało poczucia humorku mamy?
    Rozwieję Wasze wątpliwości. Mało macie.
    Zaraz, zaraz - "seb" to nick zbiorowy?

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2004-11-17 20:18:09
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik HeÂŽSk napisał(a) w wiadomości

> [...]
    > wykonalnosci zmusic dluznika do wyjawnienia swego majatku ?
    > Dluznik udaje bezrobotnego, a widywany jest w np. Auchan jak

    Przeczytaj sobie art. 913 i następne kpc.

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-11-18 08:51:10
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>