  • Data: 2005-10-14 13:03:25
    Temat: Re: Wyjacy autoalarm - w dzien
    Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Marcin Szawurski wrote:
    > Chętniej przyjeżdża Straż Miejska, chociaż policja też powinna i
    > przyjedzie jak postraszysz panią na dyżurze że sprawdzisz co w tej
    > sprawie jest zrobione.
    Eeee...jak na razie zglaszanie wyjacego alarmu w nocy bylo przyjmowane
    bez potrzeby straszenia, a radiowoz pojawial sie nie pozniej niz 5 min
    po zgloszeniu. :)
    Ale ten kawalek o alarmie i spokoju sie przyda :) Chyba wywieszke
    zrobie specjalnie dla tego debila i jeszcze troche ja podkoloryzuje ;)

    Pozdrawiam,
    robal.