    Date: Wed, 17 Jul 2013 08:06:33 +0200
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygrane w totka na zamówienie

    W dniu 2013-07-17 07:45, J.F. pisze:

    > Co tydzien ktos wygrywa szostke. No, nie zawsze, wtedy slyszysz o
    > kumulacji.
    > Tak to dobrane, aby kusic.
    > A ze nie znasz ... rachunek pr-stwa.
    > Zreszta wielu sie nie pochwali.

    Nawiązując do prawdopodobieństwa...
    (odchodzimy nieco od "prawa", choć w słowie "prawdopodobieństwo" można
    doszukać się jakichś etymologicznych związków...)
    - w Totku (czy jak-się-to-tam-teraz-nazywa) gdzieś mi mignęło, że na
    wygrane przypada 50% wpływów. Nie wiem, czy przed podatkiem, czy po. W
    każdym razie Vincent ma z tego niezły szmal. Więc samo to wystarczy, aby
    się od tego trzymać z daleka. Vincent jest najgorszym bandytą w PL i nie
    należy go wspierać (tak oto wracamy do prawa ;) ).
    Już bardziej przyjazna dla klienta jest ruletka. Tam na wygrane przypada
    36/37 (albo 36/38, zależnie od wersji ruletki) wpływów. Jeśli pominąć
    przypadki, że goryle Cię wyrzucą z kasyna na asfalt i żadnej wygranej
    nie dostaniesz.

    Podsumowując: W Totka można zagrać raz na pół roku, jak jest zajeb..ta
    kumulacja, skreślając kolejne liczby (bo każdy debil uważa: takie nigdy
    nie padną), byle nie od jedynki (bo każdy mądrzejszy debil tak właśnie
    skreśla). Oczywiście mając świadomość, że 50% swojej kasy oddajemy
    Vincetowi QJM.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.