  • 11. Data: 2006-04-13 13:49:46
    Temat: Re: Wygralam licytacje i co dalej?
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e1lkoj$d4n$1@inews.gazeta.pl...

    PS mialo byc neo-proletariusz naturalnie. Ale tak czy sia WYPIER****.

  • 12. Data: 2006-04-13 14:37:05
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    Mhh... Czy niczemu niewinni?? Sami mnie prosili zebym kupilam ten dom, bo
    juz nie moga razem mieszkac. Ona chce sie wyprowadzic i kupic mieszkanie
    poniewaz byly maz zneca sie nad nia psychicznie- zastrasza i w miedzy czasie
    rozwala dom ktory wykupilam w drodze licytaji, ehhh ja zadaje pytanie a wy
    tak od niego odbiegacie i zaczynacie sie rozwodzic nad
    bzudrami.("hemoroidy"? mh..) POza tym ten pan ma mieszkanie wiec nie
    wyrzucam go stad, poniewaz i tak nie mieszka w kupionym przeze mnie domu
    tylko co jakis czas w nocy przychodzi cos rozwalic, wiec NIEWINNI to napewno
    nie sa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 13. Data: 2006-04-13 15:00:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e1lnn4$pa$1@atlantis.news.tpi.pl Renata
    <r...@n...pl> pisze:

    > Mhh... Czy niczemu niewinni?? Sami mnie prosili zebym kupilam ten dom, bo
    > juz nie moga razem mieszkac.
    Teraz to piszesz. Pierwotna wersja zdarzeń była dużo uboższa.

    > Ona chce sie wyprowadzic i kupic mieszkanie
    > poniewaz byly maz zneca sie nad nia psychicznie- zastrasza i w miedzy
    > czasie rozwala dom ktory wykupilam w drodze licytaji,
    Coraz więcej szczegółów sprawy się pojawia, interesujące. ;)

    > ehhh ja zadaje
    > pytanie a wy tak od niego odbiegacie i zaczynacie sie rozwodzic nad
    > bzudrami.("hemoroidy"? mh..)
    Sorry, ale nie Tobie decydować o czym jest dyskusja ani czy to są bzdury.
    Jak chcesz mieć możliwość wymagania to idziesz do prawnika płacisz, pytasz i
    wymagasz. Tutaj wrzucasz temat, czytasz, co inni napiszą, sama piszesz i to
    wszystko.

    > POza tym ten pan ma mieszkanie wiec nie
    > wyrzucam go stad, poniewaz i tak nie mieszka w kupionym przeze mnie domu
    > tylko co jakis czas w nocy przychodzi cos rozwalic, wiec NIEWINNI to
    > napewno nie sa
    Informacji ciągle przybywa. Wręcz lawinowo! Czego sie jeszcze dowiemy?! ;)

    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Klawisze Ci się zacinają, może da się przeczyścić?

    Jotte

  • 14. Data: 2006-04-14 12:52:50
    Od: "Jan Kowalski" <o...@n...pl>

    > Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > PS mialo byc neo-proletariusz naturalnie. Ale tak czy sia WYPIER****.

    Hemin czy ty jesteś jeszcze człowiekiem skoro nie potrafisz dyskutować.
    Może za kilka lat jak dożyjesz przypomnisz sobie jeśli nie będziesz miał
    zaników pamięci ten post i pomyślisz, jednak on miał racje. Ja cię wtedy z
    niebios wesprę.

  • 15. Data: 2006-04-14 19:18:06
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Hemin czy ty jesteś jeszcze człowiekiem skoro nie potrafisz dyskutować.

    Dyskutowac potrafie i lubie, ale jak ktos zaczyna post od obelg i pochwaly
    ludobojcy to ochota na polemike z adwersarzem przechodzi mi natychmiast.

    > Może za kilka lat jak dożyjesz przypomnisz sobie jeśli nie będziesz miał
    > zaników pamięci ten post i pomyślisz, jednak on miał racje. Ja cię wtedy z
    > niebios wesprę.

    Sek w tym, iz ja nie jestem tak dogmatycznie nastawiony jak ty. Malzonkowie
    nie potrafili sie pogadac, wiec sad postanowil podzielic majatek przez jego
    sprzedaz, a ze sad nie wszczyna postepowania o podzial majatku z urzedu
    tylko na wniosek, wiec wina lezy tylko po stronie malozonkow, a nie mojej,
    Renaty ani Twojej. Kapewu?

  • 16. Data: 2006-04-17 12:44:04
    Od: "Renata" <r...@n...pl>

    Dziekuje ze chociaz Ty jeden rozumiesz sytacje.
    A swoja droga to zaplacilam za ten domek rok temu, ex wlasciciele nie
    dostali jeszcze pieniedzy ani ja domu wiec sad nimi obraca, ehhh skoro ja
    mialam z nich cos na obligacjach to juz wiem dlaczego sady tak przedluzaja
    wszystkie sprawy, niezle im sie zarobilo. mh.....
    pozdrawiam, smacznych swiat.