    From: "Renata" <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygralam licytacje i co dalej?
    Date: Thu, 13 Apr 2006 16:37:05 +0200

    Mhh... Czy niczemu niewinni?? Sami mnie prosili zebym kupilam ten dom, bo
    juz nie moga razem mieszkac. Ona chce sie wyprowadzic i kupic mieszkanie
    poniewaz byly maz zneca sie nad nia psychicznie- zastrasza i w miedzy czasie
    rozwala dom ktory wykupilam w drodze licytaji, ehhh ja zadaje pytanie a wy
    tak od niego odbiegacie i zaczynacie sie rozwodzic nad
    bzudrami.("hemoroidy"? mh..) POza tym ten pan ma mieszkanie wiec nie
    wyrzucam go stad, poniewaz i tak nie mieszka w kupionym przeze mnie domu
    tylko co jakis czas w nocy przychodzi cos rozwalic, wiec NIEWINNI to napewno