    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wydumane długi z przed 10 lat
    Date: Sun, 03 Jul 2011 01:40:35 +0200

    W dniu 2011-07-02 12:39, Marcin Wasilewski pisze:

    > Chwalisz się czy żalisz?

    Żalę. Ciągle korci mnie półroczny urlop.

    > Jakby był wstyd to bym z EPU skorzystał. Tak więc coś Ci ta
    > dedukcja nie wychodzi.

    Nie skorzystałbyś. Przecież to "be". Sąd pisał coś o
    prawdopodobieństwie.

    > Nie twierdzę, że nie. Wskazuje jedynie na fakt, że ma też pewne
    > wady.

    Żadnych wad nie wskazałeś. W nakazówce też dostaniesz nakaz, i
    jeśli w postępowaniu było "coś lewego" musisz się sprzeciwiać.
    Dodam: Jeśli wierzytelność jest przedawniona - żaden sędzia za
    ciebie zarzutu przedawnienia nie podniesie - wyda nakaz i z
    dyńki. To ty musisz wykonać działanie by się obronić.

    > E-mail może zaginąć znacznie szybciej niż polecony, natomiast na
    > regularne zaglądanie (przynajmniej raz w tygodniu) do tego
    > czegoś nie mam ochoty. I tyle.

    Ja nie mówię o zaginięciu poleconego. Ja mówię o "nie podjęto w
    terminie". A to oznacza, że podjąłeś i nie wykonałeś żadnych
    działań. Czujesz ?

    Jak nie - wynajmij adwokata, nawet do drapania się po dupie, bo
    i to pewnie cie przerasta.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!