    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wydumane długi z przed 10 lat
    Date: Sat, 02 Jul 2011 00:06:03 +0200

    W dniu 2011-07-01 23:48, Marcin Wasilewski pisze:

    > Rozbroiło mnie pouczenie sądu, cyt: "Nakaz zapłaty został wydany
    > na podstawie twierdzeń powoda, niezweryfikowanych na podstawie
    > dowodów przez sąd."

    Powód twierdził, że ma dowody X, Y, Z ... Sąd "dał wiarę", że
    powód dowody X, Y i Z posiada, dlatego ich nie "weryfikował".
    Jeśli nie zgadzasz się z nakazem i uznajesz, że roszczenie nie
    istnieje - polecam założyć konto na EPU i złożyć sprzeciw.
    Szybko wyjaśniam dlaczego zalecam konto na EPU - nie zostaniesz
    przez nikogo zrobiony w wała doręczeniem pisma w stylu "nie
    podjęto w terminie". Przynajmniej na etapie EPU. Złożysz
    sprzeciw i już w normalnym postępowaniu sądowym "wyłuszczasz
    swoje racje".

    > No to czyli prawodastwo naszej najjaśniejszej zeszło już do tego
    > poziomu, że wystarczy upatrzeć sobie przysłowiowego Kowalskiego,
    > poczekać aż pojedzie na upragnione długie wakacje, albo na kilka
    > miesięcy za granicę do pracy i złożyć pozew w e-sądzie o jakieś
    > wydumane roszczenie nie mające pokrycia w niczym i poczekać aż
    > się nakaz uprawomocni. LOL.

    Nie widzę związku pomiędzy 1 częścią wypowiedzi a tą. Tak, tak
    to wygląda w PL, i EPU nie ma z tym nic wspólnego. Jak
    pojedziesz na wakacje i ja o tym będę wiedział, znając twój
    adres mogę "wyprodukować" czy to przez EPU czy przez zwykły sąd
    nakaz na ciebie. Tobie jednak przysługują mimo wszystko środki
    prawne do obrony - przywracanie terminów, zabezpieczenia
    przeciwegzekucyjne etc. Więc nie lamentuj psiocząc na EPU w
    szczególności, bo ułatwiło ono życie wielu przedsiębiorstwom w
    polsce.

    > Ale wracając do tematu, ta niby firemka z Luksemburga odkupiła
    > roszczenie, które nigdy nie zostało przeze mnie uznane.

    Co to znaczy ?

    > oczywiście wiedząc, że odmówiłem zapłaty tych spornych
    > należności wolała oczywiście poczekać 10 lat (bo w sądzie nie
    > miała by szans) i sprzedać to niby zadłużenie firemce z
    > Luksemburga. Całość zadłużenia to jakieś 170 zł + odsetki, ale
    > widocznie i takie śmieci opłaca się skupować.

    Skoro tak - podnieś zarzut przedawnienia i przestań pierdolić od
    rzeczy.

    > I teraz na co się powoływać?

    Na sny teściowej.

    > 1a) Powód powołuje się na faktury, które nigdy nie zostały
    > przeze mnie podpisane,

    Ha ha ha ... fakturę z tepsy/gazowni/elektrowni, która co
    miesiąc przychodzi - podpisujesz ???

    > 2) Czy można (z realną szansą na odzyskanie) wnosić o zwrot
    > kosztów wysłania sprzeciwu (opłata pocztowa)?

    Załóż konto w EPU, a potem jak wygrasz w normalnym postępowaniu
    przysługuje ci zwrot kosztów. Chcesz zarobić - weź prawnika,
    który nie będzie pieprzył jak potłuczony co ty czynisz, a wydębi
    jeszcze koszty zastępstwa ... jak uzna, że jesteś normalny, to
    może i się z tobą podzieli tymi kosztami. Postawiono cię przed
    możliwością *zarobienia* kasy, a ty płaczesz. Nosz ja pierdolę.

    > kosztów dojazdu na sprawę, noclegu i utracony zarobek (do
    > Lublina mam jakieś 700 km,

    Wejdź dziecko na stronę tego sądu z lublina i poczytaj, czy
    muszisz tam jeździć.

    > Ogólnie ma ktoś doświadczenia jak przebiega sprawa w tym dziwnym
    > e-sądzie, jeśli nie decyduję się na wymianę korespondencji w
    > formie elektronicznej?

    Dokładnie tak przebiega, jak jest to opisane na stronach tego
    "dziwnego" sądu.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!