  • Data: 2006-05-21 11:39:15
    Temat: Re: Wycena udziałów
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In pl.soc.prawo.podatki Piotr Janda <p...@p...onet.pl> wrote:
    > wyniki spółki. Trudno jest wycenić "charakter" drugiego wspólnika.
    > Oczywiste jest jednak, że udział 50%- nie dający kontroli nad
    > spółką jest o wiele mniej warty niż udział 51%, któy taką
    > kontrolę daje.

    No więc właśnie - czy istnieje rozróżnienie na 'wartość spółki' (czy część
    wartości przypadająca na udziały) oraz 'wartość udziałów'? Bo jak dla mnie
    to nie to samo - choćby z powodu "charakteru" wspólnika czy uprawnień jaką
    dają udziały (różnica wartości między 50% a 51% udziałów raczej nie będzie
    wynosić 1% wartości spółki).

    P.