  • 11. Data: 2005-04-03 09:32:07
    Temat: Re: Wszystko o wyborze biskupa Rzymu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:03042005.3C46EAD8@andykowal.biaman.net...

    > Specyfiką grup dyskusyjnych jest m.in. to,
    > że *mają prawo* udzielać się na nich
    > *i dewoci i idioci* . Do których Ty należysz
    > zdecyduj sam.

    Uważam, że nie masz racji, a podany przez "Area" link jest bardzo
    ciekawy. Zresztą dokładnie opisał, co pod nim znajdziesz, więc jak nie
    masz ochoty, to nie zaglądaj.

  • 12. Data: 2005-04-03 10:59:43
    Od: newdem <n...@w...pl>

    Grzes napisał(a):

    > A co dzis jakis wyjatkowy dzien?
    >
    > Bo chyba nie masz na mysli ze jest to dzien po smierci Papieza
    >
    > Bo takim tokiem rozumowania to zostało takich podobnych wyjatkowych dni
    >
    > jeszcze multum
    >
    > Jutro bedzie drugi, pojutrze trzeci...
    >
    > Grzes

    a popojutrze Twoj..

    Pax

    newdem

  • 13. Data: 2005-04-03 11:10:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej_K napisał(a):

    > Specyfiką grup dyskusyjnych jest m.in. to,
    > że *mają prawo* udzielać się na nich
    > *i dewoci i idioci* . Do których Ty należysz
    > zdecyduj sam.

    To post poniżej krytyki. Nie watpilwie procedura wyboru papieża jest
    interesująca dla każdego prawnika. I jest to niewątpliwie temat grupy.
    Ja chcetnie zapoznałem się.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 14. Data: 2005-04-03 11:14:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 3 Apr 2005 11:06:29 +0200, Andrzej_K naskrobał(a):

    > Specyfiką grup dyskusyjnych jest m.in. to,
    > że *mają prawo* udzielać się na nich
    > *i dewoci i idioci* . Do których Ty należysz
    > zdecyduj sam.

    jak już raz się wygłupiłeś to po co idziesz głębiej w bagno?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 15. Data: 2005-04-03 11:31:38
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Andrzej_K napisał/a:
    >Specyfiką grup dyskusyjnych jest m.in. to,
    >że *mają prawo* udzielać się na nich
    >*i dewoci i idioci* . Do których Ty należysz
    >zdecyduj sam.
    Sam zdecyduj w stosunku do siebie.
    W FAQ grupy nie ma informacji, że nie zajmuje się ona PRAWEM kanonicznym
    i aktami wydanymi na jego podstawie.

  • 16. Data: 2005-04-03 11:36:01
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl>

    > a popojutrze Twoj..
    >
    > Pax
    >
    > newdem

    Zacznij od nauki polskiego :)
    Grzes

  • 17. Data: 2005-04-03 13:05:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Sun, 3 Apr 2005 13:36:01 +0200, na pl.soc.prawo, Grzes napisał(a):

    > Zacznij od nauki polskiego :)

    To Ty sobie ustaw prawidłowo kodowanie zanim zaczniesz się popisywać na
    grupie.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 18. Data: 2005-04-03 14:03:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Olgierd napisał(a):
    > Ty zaś w taki dzień musisz gadać jak szczyl, co?

    ???

    KG

  • 19. Data: 2005-04-03 16:15:37
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Sun, 3 Apr 2005 13:14:27 +0200, Sebol
    <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote:

    >jak już raz się wygłupiłeś to po co idziesz głębiej w bagno?

    Bo widzisz to taki typ człowieka
    http://psphome.dhtml.pl/skarb_troll.html już nie raz dawał popisy w
    sieci
    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz

  • 20. Data: 2005-04-03 16:57:17
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "PiotrekS" <c...@c...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:6k5051l2ikom43ghr2b17ah4r48nv0fogk@4ax.com

    > Bo widzisz to taki typ człowieka
    > http://psphome.dhtml.pl/skarb_troll.html już nie raz dawał popisy w
    > sieci

    Heh, moje "popisy" są niczym w porównaniu
    z Twoimi. To Tobie provider dał ostrzeżenie
    za niezbyt przyjazne_nie_kuturalne zachowania
    w internecie - nie pamiętasz?. ;-)

    PS. Nauczka nie poszła w las. Teraz bardziej
    dobierasz słowa - gratuluję (może Cię kiedyś
    ponownie upoluję?)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę."