  • Data: 2007-02-09 13:25:06
    Temat: Re: Wspolnota majatkowa - przerejestrowanie samochodu
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702091315140.3036@athlon64...

    > Mnie intryguje, czy jeśli tak nie jest to ktoś kiedyś może zostać
    > "pociągnięty". Dajmy na to przez ubezpieczyciela, ktory otrzymywał
    > niższe składki niż należne wg umowy.
    > W skrajnym przypadku - poprzez odmowę wypłaty kwoty ubezpieczenia :|
    > Przecież układ jest taki, że mamy oświadczenie (tej osoby, ktora
    > rejestruje samochód) które jest *fałszywe*! - jak na druku jest
    > miejsce na współwłaścicieli a nie wpisuje wszystkich co trzeba
    > i podpisuje to składa "fałszywkę", prawda?
    > Uprzedzając: urząd dokonujący rejestracji nie odpowiada za te dane,
> [...]

    IMO dobrze, ale pani w Wydziale Komunikacji niezależnie od wniosku nie chce
    zarejestrować samochodu na oboje małżonków gdy na umowie kupna jest tylko
    jeden (bo jak sam stwierdziłeś "*możliwe*, że samochód małżonka stanowi jego
    własność odrębną").

    Ile ja się pani natłumaczyłem, bo nie chciała zarejestrować bo na umowie
    sprzedaży było dwoje sprzedających (małżeństwo), a w DR sprzedającego tylko
    on.

    OT: Aby wziąć kredyt wystarczy podpis jednego ze współmałżonków, a spłacać
    muszą oboje.

    Nie wiem, jak jest w innych krajach, ale u nas jest z tym spory bajzel.

    Pozdrawiam
    Winetoo