  • Data: 2007-02-09 14:01:35
    Temat: Re: Wspolnota majatkowa - przerejestrowanie samochodu
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Winetoo napisał(a):

    > Tylko skąd ta pani ma wiedzieć, czy mam żonę i wspólnotę majątkową?

    Z wniosku. Mówię o sytuacji gdy ty sam chcesz zarejestrować samochód na
    małżeństwo a w umowie zakupu figuruje tylko małżonek.
    Pani z urzędu ma rozpoznać wniosek a nie być jasnowidzem. Jak wniosek
    jest nad jedna osobę to pani nawet jakby wiedziała o zonie ma
    zarejestrować tak jak jest we wniosku.

    > Takich informacji nie podaje się we wniosku.

    Jakbym chciał bym mi wpisano żonę to właśnie umieściłbym ją we wniosku.

    > Przy kwotach kilku tysięcy chyba wszystkie. W PKO kolega wziął 50tys. na
    > zakup mieszkania bez podpisu żony.

    Żartujesz chyba? Jak ten bank zamierza to egzekwować gdy twój znajomy
    przestanie płacić?
    To kolejny powód po marcinkiewiczu by zlikwidować konto w Inteligo.

    --
    @2007 Johnson