    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wrona: Domagają się spłaty długu
    Date: Sun, 30 Dec 2007 16:19:44 +0100

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 30 grudzień 2007 15:18
    (autor old_boy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fl89o6$olu$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Jakie TU? Upewnij się czy zapałaciłeś, czy nie.

    Uniqa. No wygląda, że nie zapłaciłem. Nie widzę w historii przelewów tej
    spłaty, a wtedy sprzedawałem auto i kupowałem nowe i przez miesiąc nic nie
    robiłem, tylko papierki przetwarzałem. Więc faktycznie mogłem nie przelać
    tego.

    Tylko gdzie mam przelać? Do Uniki tak jak miałem? Czy do Wrony? Bo boję się,
    że na przelaniu się nie skończy, skoro Wrona znana jest z agresywnych
    ataków na krawędzi prawa.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl