    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wroclawska policja
    Date: Wed, 13 Dec 2023 10:01:18 +0100

    On Tue, 12 Dec 2023 19:25:03 +0100, Shrek wrote:

    > No nie wiem. Może od tego jest właśnie policja? Na przykład jak jest
    > świadek który zna złodziei to nie wiem - może jego zapytać?

    Mozna. Ale jak swiadka nie ma ?

    > Dokładnie - jeszcze jakiś ślad się znajdzie i trzeba będzie dupy ruszyć.

    No a statystyki?

    > A ja nie pisałem, ze tylko we wrocławiu. Co więcej uważam że policja
    > jest ogólnie zjebaną formacją...

    A kto ma pilnowac, zeby rowerzysci nie jezdzili po pijaku ? :-)

    > To było chyba jak jeszcze było przestępstwem. Chyba gdzieś liczyłem, że
    > prawie połowa pijanych kierowców to byli kierowcy rowerów, połowa z

    Jakos tak to w statystykach wychodzilo, ale chyba nie dlatego, ze
    jakos specjalnie na nich polowali, tylko jedzie patrol przez wies,
    widzi zygzakujacego rowerzyste i co ma zrobic?

    > połowy kierowców samochodów byłaby trzeźwa po drugiej stronie odry.
    > Czyli trzy czwarte pary w gwizdek.

    Ale to nie oni przepisy ustalaja :-)

    > Czyli przypadkiem:P

    No nie takim przypadkiem, bo patrolowali po nocy.
    I dwóch złodziejaszków mniej.

    > A spiralne złamanie się wzięło z ochrony:P

    A to we Wrocławiu było ?

    > Ale potem okazało się, że zakazy były... nielegalne:P

    Nie wiem, byc moze :-)

    > Normalnie - łod tego łone som.

    No ale jak? rewizje we wszystkich domach zrobic? :-)

    Tu by sie jakies automatyczne systemy przydały - stoi kamera, patrzy,
    sprawdza i melduje.

    Albo ... niech stacja zainwestuje w porzadny monitoring, a policja
    publikuje filmy i szuka na fejsbooku.
    Czasem tak robią, ale wrocławscy chyba nie ...

    J.