  • 31. Data: 2004-09-26 11:21:51
    Temat: Re: Wredna teściowa
    Od: Lukasz <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liscie datowanym 26-09-2004 <mid:cj675q$l4i$1@news.onet.pl>
    Marek(m...@o...pl)napisal(a):

    M> a tak powaznie to on chce miec kontakt z dziecmi i ma do tego prawo
    M> i co? oboje maja prawa i czemuz to tesciowej wazniejsze?

    Oczywiscie ze ma prawo do kontaktow z dziecmi. Ale nie kosztem osob
    trzecich.

    M> i zakładasz ze wtedy te telefony nie beda przeszkadzac tesciowej?

    Robert nie napisal jaka jest sytuacja mieszkaniowa w tym domu. Gdyby
    telefon byl zalozony w pokoju gdzie sa dzieci to nie mialaby zadnych
    praw do tego telefonu. Albo komorka.

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

    Zalaczniki:
    1) <none>

  • 32. Data: 2004-09-26 11:57:46
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Oczywiscie ze ma prawo do kontaktow z dziecmi. Ale nie kosztem osob
    > trzecich.

    jakim kosztem? czy Ty potrafisz czytac? czy jest ktos na tej grupie kto
    bedize potrafil Ci to wytlumaczyc?
    jak on przestanie dzwonic do dzieci to tesciowa bedzie ponoscic takie same
    koszty jak by nie dzwonil!!!!!
    no chyba ze policzysz amortyzacje jej kapci jak lazi odbierac tel

    > Robert nie napisal jaka jest sytuacja mieszkaniowa w tym domu.

    i co z tego?

    >Gdyby telefon byl zalozony w pokoju gdzie sa dzieci to nie mialaby zadnych
    > praw do tego telefonu. Albo komorka.

    tego nie rozumie nie staraj sie nawet wyjasniac, mam nadzieje ze nie jestes
    prawnikiem i nigdy nie bedziesz, nie chcial bym miec do czynienia z kims
    takim

    EOT
    Marek

  • 33. Data: 2004-09-26 12:03:07
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A może teściowa czeka na pilny telefon od sąsiadki, coby o serialu wenezuelskim
    poplotkować, a tu jakiś były zięć się wtrania??
    JaC

  • 34. Data: 2004-09-26 14:16:22
    Od: "RobertZ" <z...@p...onet.pl>

    > Sun, 26 Sep 2004 00:19:05 +0200, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):
    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że to zainteresowany płaci, skoro telefon
    > jest zapisany na teściową,

    Ja dzwonie, wiec place za rozmowe.
    Prawda?

    > czyli to teściowa płaci rachunki, a przed chwilą
    > była mowa o tym, że rozmowy są na koszt odbiorcy?

    Rozmowy sa na MOJ koszt, ja dzwonie!
    To co robi tesciowa to szantaz

  • 35. Data: 2004-09-26 14:18:44
    Od: "RobertZ" <z...@p...onet.pl>

    > a moze dzwoni na koszt abonenta? wiec najukochansza tesciowa po jakims
    > czasie moze sie wkurzyc, no i nie wiemy co on tam wygaduje do niej

    Przedstawiam sie a nastepnie prosze do telefonu dzieci lub zone.
    Zona tez korzysta z tego numeru, drugi aparat jest u niej

  • 36. Data: 2004-09-26 14:21:41
    Od: "RobertZ" <z...@p...onet.pl>

    > Robert nie napisal jaka jest sytuacja mieszkaniowa w tym domu. Gdyby
    > telefon byl zalozony w pokoju gdzie sa dzieci to nie mialaby zadnych
    > praw do tego telefonu. Albo komorka.

    Drugi aparat jest na pietrze w pokoju u dzieci.Tesciowa mieszka na parterze.

  • 37. Data: 2004-09-26 14:47:44
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Drugi aparat jest na pietrze w pokoju u dzieci.Tesciowa mieszka na parterze.

    To wspolczuje podsluchiwanych rozmow, jesli tesciowa jest faktycznie
    taka milutka.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 38. Data: 2004-09-26 19:31:34
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie ze ma prawo do kontaktow z dziecmi. Ale nie kosztem osob
    > trzecich.

    Łeb cię szczypie?
    To trol jakiś czy co do ciężkiej cho+lery?

  • 39. Data: 2004-09-26 20:53:18
    Od: "RobertZ" <z...@p...onet.pl>

    > Jeśli nie dzwonisz po nocach lub np. co parę minut (tzn. nie są Twoje
    > telefony w żaden sposób obiektywnie uciążliwe) to może Ci nafiukać.

    2-3 razy w tygodniu, nie pozniej niz o 20.00

    > Więcej - Ty mógłbyś wygrać sprawę o złośliwe szykany :)

    Co ciekawe twierdzi ze ja niepokoje, nekam i ze ma bilingi(ciekawe).
    Bilingi rozmow przychodzacych, oraz ze udowodni ze ja przesladuje.
    W ten sposob ze prosze do telefonu moje dzieci. Dosc oryginalne.

  • 40. Data: 2004-09-26 21:59:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    J.A. wrote:

    > Uporządkujmy sprawy, bo się bałagan potężny zrobił:
    >
    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że to zainteresowany płaci, skoro telefon
    > jest zapisany na teściową, czyli to teściowa płaci rachunki,

    Płaci je (a konkretnie abonament) niezależnie od tego, czy ktoś do niej
    dzwoni, czy nie.

    > a przed chwilą była mowa o tym, że rozmowy są na koszt odbiorcy?

    To akurat twoje urojenie. Być może wynikające z chronicznej niezdolności
    do czytania ze zrozumieniem tekstu.

    > Czy Andrzej Lawa i RobertZ to ta sama osoba?

    Pewnie. A Józef Oleksy to kolejne wcielenie Buddy.