  • 21. Data: 2004-09-26 09:37:30
    Temat: Re: Wredna teściowa
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:235139668.20040926100239@friko2.onet.pl...

    > Uwazasz ze tesciowa nie ponosi zadnych kosztow?! Abonamentu nie musi
    > placic?
    > Powiedz mi jak to mozna zrobic, bo ja tez mam telefon TP z ktorego nie
    > dzwonie, tylko dzwonia do mnie, a mam koszty. Wytlumacz mi jak, bo
    > mnie chyba zacmilo ze nie wiem.
    > Tesciowa ma telefon dla wlasnych potrzeb i placi za niego abonament,
    > wiec ma prawo uzytkowac jak jej sie podoba.

    To niech sobie telefon odetnie, jak nie chce mieć kosztów.

  • 22. Data: 2004-09-26 09:43:23
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "J.A." <l...@p...com> napisał w wiadomości

    > Myśl człowieku - to nie boli.
    > Jeżeli dzwoni na koszt odbiorcy, to znaczy że dzwoni na koszt tego, na
    kogo
    > zarejestrowany jest telefon.
    > A na kogo jest zarejestrowany?

    Ale nikt tu nie mówi, że zięć dzwoni na koszt teściowej, tzn, nie zamawia
    rozmów na jej koszt, tylko robi to w sposób normalny, tzn płaci za każdy
    wykorzystany impuls rozmowy, którą prowadzi przez telefon z teściową lub
    dziećmi. Masz jeszcze jakieś pytania albo wątpliwości? Bo strasznie
    komplikujesz proste rzeczy.

  • 23. Data: 2004-09-26 10:19:05
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    tak samo jak Ty masz prawo uzytkowac sobie dostep do internetu, zrob to dla
    dobra ogółu i przestan tu odpisywac. Widac z postu ewidentnie ze tesciowa
    autora watku utrudnia kontakt z jego dziecmi, a Ty k@#$#@# wypisujesz
    farmazony tu jakies

    nie pozdrawiam
    Marek

  • 24. Data: 2004-09-26 10:21:08
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    ale i tak przez takich jak Ty usnet schodzi na psy dobrze chociaz ze
    potrafiles sie przyznac do błędu

    pozdr
    Marek

  • 25. Data: 2004-09-26 10:22:54
    Od: Lukasz <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liscie datowanym 26-09-2004 <mid:cj62j2$40s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Misiu(l...@s...pl)napisal(a):

    M> To niech sobie telefon odetnie, jak nie chce mieć kosztów.

    To podam przyklad z zycia.
    W domu na parterze mieszkaja rodzice a na pietrze ich corka z mezem.
    I jedni i drudzy maja telefon.
    Malzenstwo stwierdza jednak ze po co ponosic koszty jak jest telefon
    na dole. Rezygnuja z TP.
    Meza czesto nie ma w domu, jezdzi w delegacje i dzwoni do rodzicow
    zeby dali do telefonu zone. Kilka razy dziennie.
    Malzenstwo nie sklada sie na telefon rodzicow, bo to nie ich telefon
    przeciez a ona tylko odbiera rozmowy, wiec przeciez nie ma kosztow.

    Rodzicom ten telefon jest prawie ze nie potrzebny, wykonuja 5 rozmow
    na miesiac. Ale nie moga przeciez zrezygnowac.

    Inna sprawa ze tez chcieliby miec troche spokoju.

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

    Zalaczniki:
    1) <none>

  • 26. Data: 2004-09-26 10:39:02
    Od: Lukasz <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liscie datowanym 26-09-2004 <mid:cj64vu$4ah$1@news.onet.pl>
    Marek(m...@o...pl)napisal(a):

    M> Widac z postu ewidentnie ze tesciowa autora watku utrudnia kontakt
    M> z jego dziecmi, a Ty k@#$#@# wypisujesz farmazony tu jakies

    Nie. Tesciowa chce miec spokoj i ma do tego prawo.

    Dlaczego zonie nie zalozy telefonu i nie oplaca go? zalozenie trwa
    tydzien i po klopocie.
    Bedzie mial swobodny dostep do dzieci i wtedy nikt mu nie utrudni
    kontaktu z dziecmi.

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz mailto:s...@f...onet.pl

    Zalaczniki:
    1) <none>

  • 27. Data: 2004-09-26 10:56:21
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Nie. Tesciowa chce miec spokoj i ma do tego prawo.

    to ja przygarnij:) a tak powaznie to on chce miec kontakt z dziecmi i ma do
    tego prawo i co? oboje maja prawa i czemuz to tesciowej wazniejsze?

    > Dlaczego zonie nie zalozy telefonu i nie oplaca go?

    i zakładasz ze wtedy te telefony nie beda przeszkadzac tesciowej?

    Marek

  • 28. Data: 2004-09-26 11:08:14
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Sun, 26 Sep 2004 11:43:23 +0200, na pl.soc.prawo, Misiu napisał(a):

    > Ale nikt tu nie mówi, że zięć dzwoni na koszt teściowej

    Przepraszam bardzo. Ja mówiłem, ale wycofuję. Źle zrozumiałem tekst.
    Masz rację.

    --
    J.A.

  • 29. Data: 2004-09-26 11:15:16
    Temat: Re: Wredna te?ciowa
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 26 Sep 2004 12:39:02 +0200, Lukasz <s...@f...onet.pl>
    wrote:

    >Dlaczego zonie nie zalozy telefonu i nie oplaca go? zalozenie trwa
    >tydzien i po klopocie.
    Trzy tygodnie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 30. Data: 2004-09-26 11:19:17
    Od: "J.A." <l...@p...com>

    Sun, 26 Sep 2004 12:21:08 +0200, na pl.soc.prawo, Marek napisał(a):

    > ale i tak przez takich jak Ty usnet schodzi na psy dobrze chociaz ze
    > potrafiles sie przyznac do błędu

    Masz rację.I chociaż nie podzielam Twojego optymizmu, że z usenetu uda się
    zrobić coś w rodzaju wydawnictwa naukowego, to co do tego jak powinno być
    zgadzam się w zupełności.
    Dopatrzyłem się w tekście czegoś, czego w nim nie było, więc przyznanie się
    do błędu uważam za sprawę oczywistą.

    --
    J.A.