  • Data: 2006-11-10 07:22:09
    Temat: Re: Wpis do księgi - jest jakiś termin?
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 lis o godzinie 15:45, na pl.soc.prawo, PaskaL napisał(a):

    > Dla banku nie ma znaczenia wpis.
    > To jest bardzo prosta konstrukcja i banki świetnie sobie z tym radzą
    > od lat.
    > Problem jak sądzę nie tkwi w kredycie i w banku, a w niewiedzy i
    > niedoinformowaniu kupującego.
    > Jak wyżej napisałam wystarczy potwierdzenie złożenia wniosku do
    > sądu i opłacenie go.

    Obawiam się że to będzie dosyć "drogie rozwiązanie" dla kupującego taką
    nieruchomość "za kredyt hipoteczny".
    Banki stosują i zawierają klauzulę w umowie kredytowej że do czasu wpisu do
    KW (hipoteki) - kredyt jest "ubezpieczony" dodatkowo w jakimś TU
    (najczęściej z grupy należącej do banku) - a jak wiadomo - są to dosyć
    poważne kwoty.
    Im wpis do KW się przedłuża - tym kredyt jest droższy.

    --
    Herbi
    10-11-2006 08:21:43