  • Data: 2006-11-10 10:14:16
    Temat: Re: Wpis do księgi - jest jakiś termin?
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 lis o godzinie 10:47, na pl.soc.prawo, PaskaL napisał(a):

    > Wszystkie banki stosują ubezpieczenie kredytu do czasu wpisu.
    > Nie jest to jednak problem. Ci, którzy kupują liczą się z tym
    > kosztem. W przeciwnym razie nie nabywali by nieruchomości na kredyt.
    > Wiadomo przecież, że w tej chwili rynek nieruchomości i kredytów na
    > ich zakup to świetny interes.
    > Akurat sprzedający nie ma się czym stresować moim zdaniem, a i
    > biorących takie kredyty i aż tyle, ile w tej chwili zaciąganych jest
    > kredytów jak widac nikogo nie odstarsza.

    Zgadzam się z Tobą że kredytobiorca zgadza się na ten dodatkowy "koszt"
    powiększający kredyt. Jednak w przypadku kiedy sąd nie ma górnego terminu
    na dokonanie wpisu do KW - to wybacz - ale ten "koszt" może stać się w
    ostateczności *wielokrotnością* samego kredytu z odsetkami.

    Zdumiewa mnie to że nie ma określonego górnego limitu na wpis do KW. W
    innych dziedzinach są zawsze podawane maksymalne terminy, wartości których
    przekroczyć nie można, a jeżeli można to pod ściśle określonymi rygorami i
    obostrzeniami.

    pozdrawiam

    --
    Herbi