  • Data: 2003-04-24 09:13:46
    Temat: Re: Wolne dni
    Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawelT wrote:

    > Nie wiem, jaka jest podstawa prawna, ale MENiS twierdzi, iz
    > nauczyciele powinni te dni wolne odpracowac(http://www.menis.gov.pl):

    i to jest juz jakas pewna informacja, dzieki serdeczne, wprawdzie moim
    zdaniem wykladnia Sadu Najwyzszego zajmuje sie kwestia nieuregulowana
    przez Karte Nauczyciela a "konieczność zapewnienia przez szkoły i
    placówki funkcjonujące w systemie oświaty realizacji zajęć
    dydaktyczno-wychowawczych" zachodzi rowniez wtedy kiedy swieto wypadnie
    w poniedzialek (jak to mialo niedawno miejsce - i co wtedy? :-) ale to
    insza innosc

    --
    careful with this axe Eugene!