    From: "Rafał" <raphael2001@__wytnijto__.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko - prosba o pomoc
    Date: Fri, 10 Oct 2003 17:36:42 +0200

    Użytkownik "adurant" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7815.000009e8.3f86ac57@newsgate.onet.pl...
    > witam
    > mam 28 lat (skonczone na poczatku sierpnia...............

    > dostalem bilet z WKU - termin bliski - czy mam jakies szanse wymigania
    sie ?
    > czy lepiej sciemnic i nie jechac i czekac do konca roku (ukrywac sie)
    ???

    dostałeś bilet czy wezwanie po odbiór biletu, bo to zmienia
    diametralnie twoją sytuację. Jesli masz bilet to szanse są już małe
    bo jesteś już pod "opieką" wojska, natomiast jesli wezwanie to
    możesz sciemniać i zarządać WKL aby zyskać na czasie,
    Możesz pisać odwołanie do komendanta wku odpowiednio je uzasadniając
    (żona, dziecko, kredyt, studia itd itp)
    a i jeszcze jedno: zachowuj się miło, tam też pracują ludzie
    i lepiej z nimi nie wojować:)

    pozdr.
    Rafał