  • Data: 2002-07-24 16:36:54
    Temat: Re: Wojsko ? Scigany czy nie ?
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mialem sie stawic na poczatku lipca na badaniach psychologicznych ale nie
    > poszedlem bo uznalem ze jest to juz ostatni krok do pojscia do armi czego
    > oczywiscie nie chce .

    Dostales poleconym wezwanie na komisje i nie poszeldes ? (odebrales
    osobiscie ?)

    > Dzis dostalem list do skrzynki w ktorym pisza ze mam
    > sie stawic 01,08,02 do WKU celem dopelnienia obowiazku wojskowego. Nie
    wiem
    > czego chca ale mi to biletem smierdzi . Dlatego wysle kogos zeby
    powiedzial
    > ze mnie nie ma i teraz pytanie : co komus z rodziny na takim czyms
    powiedza
    > ( chodzi mi czy powiedza mu dokladny powod wezwania itp ) no i jezeli nic
    > nie powiedza nowego albo nikt nie pojdzie po prostu to zignoruje co zrobi
    > dalej armia ?

    Zalezy czy dostales list poleconym i go odebrales czy odebrala go twoja mama
    np. Napisz wiecej szczegolow na ten temat .

    > Dodam ze mam prace i powiedzmy ze wiedza gdzie pracuje no i
    > mam w polowie sierpnia delegacje zagraniczna i boje sie ze mnie na granicy
    > zatrzymaja ?

    Ze wiedza gdzie pracujesz to masz przekirane bo moga po ciebie w koncu
    przyslac samochodzik ktory zabierze cie prosto z pracy do koszar - bez
    wizyty w domu nawet :(

    > Wie ktos moze czy po dwoch tygodniach od nie stawienia sie na
    > tym wezawaniu moze byc cos na granicy ze mnie szukaj ????

    Nie sadze aby cie az tak szukali :)

    AndY