    From: "The_EaGle" <t...@t...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko Polskie wzywa :-(((
    Date: Tue, 13 Jan 2004 10:26:08 +0100

    Użytkownik "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:M7OMb.103362$Tz1.9095@news.chello.at...

    > U jak jestes z Polibudy to sie boj, bo oni lubia brac z technicznych
    uczelni
    > ;p

    To teraz dla odmiany pojde na polonistyke ;))

    > Mozesz wniesc o zmiane kategorii. Musisz tylko miec jakies papiery (np. na
    > przewlekle stany zapalne w zatokach). Poszukaj Rozporzadzenia ministra
    > Obrony Narodowej z dnia 10.06.1992 w sprawie zasad okreslania zdolnosci do
    > czynnej sluzby wojskowej oraz wlasciwosci i trybu postepowania wojskowych
    > komisji lekarskich w tych sprawach.
    > Komisje uwielbiaja korzystac z tego rozporzadzenia.
    > Tu masz dzienniki, jesli nie znajdziesz tekstu ujednoliconego:
    > Dz.U.92.57.278
    > Dz.U.94.31.113

    OK zaraz bede patrzył thx

    > Albo zacznij drugi kierunek, wtedy sie odczepia na jakis czas. Za to
    > bedziesz mial mozliwosc odwalenia wojska na studiach. W zeszlym roku
    > wprowadzili program zaliczania wojska dla studentow 2. roku. Po semestrze
    > wykladow kandydaci na rezerwowych zdaja egzamin (z Przysposobienia
    > Obronnego, Wojskowego, czy cholera wie czego). Po jego zaliczeniu maja do
    > wyboru: automatyczne przeniesienie do rezerwy w stopniu szeregowca, a dla
    > ambitnych 6 tygodniowy kurs, a po nim rezerwa w stopniu podoficerskim.

    Ambitny jezeli chodzi o sluzbe wojskowa nie jestem :) chce zeby dali mi
    spokuj i tyle, pewnie jak ogromna wiekszosc ludzi po studiach.

    Zastanawia mnie tylko jedna kwestia. Z tego co wiem moga mnie powolac 18
    miesiecy po aboslutorium.Skoro tak jak bym sie zapisal na mgr uzupelniajace
    po obronie na 2 lata to juz mnie nie wezma? To by mi bylo bardzo na reke i
    tak mialem drugi kierunek skonczyc a tak bede mial dodatkowo motywacje :)

    Pozdrawiam

    Rafał