  • Data: 2004-01-13 14:47:05
    Temat: Re: Wojsko Polskie wzywa :-(((
    Od: "The_EaGle" <t...@t...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bu0tgg$9aa$1@inews.gazeta.pl...

    > Lepiej wiec zadzwon i wyjasnij o co im chodzi.

    Wlasnie bylem osobiscie , podobno maja ze mna problem bo ja nie mam jeszcze
    absolutorium a mam miec do konca stycznia/lutego a to wg nich nie jest do
    konca 2003 wiec nie wiedza co ze mna zrobic... Sam komendant do mnie juz
    dzwonil i pytal sie jak tam studia odpowiedziałem ze OK :) ale jeszcze ich
    nie skonczylem...
    Jak mi przysla bilet wzywajacy mnie do woja zanim sie obronoe to wynosze sie
    do innego miasta :) moze mnie nie znajda :)

    Rafał