    From: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojna ze spółdzielnią mieszkaniową
    Date: Wed, 4 Dec 2002 16:22:13 +0100

    > Jak mam nie wpuszczać SM do mieszkania, które praktycznie zajmuję
    > nielegalnie. Mam tylko wstępną umowę na wybudowanie mieszkania a umowa
    > końcowa ustanowienia lokatorskiego prawa do lokalu będzie podpisana
    dopiero
    > po uregulowaniu przeze mnie tzw. "zaległości". Jak ich nie wpuszczę to
    > przyjdą z policja i mnie wyniosą.
    > Dlaczego zakładasz, że regulamin tego nie dotyczy?

    Nie wiem jak masz dokladnie, ale ja jestem zameldowany, mimo ze to budowa.
    Wszytskie pisma jakie przychodza dotycza ttgo ze jest to LOKAL gdyz dostales
    klucze. Na poczatku tego roku sad najwyzszy postanowil, ze sm nie ma prawa
    wejscia do lokalu zamieszkanego przez czlonka spoldzielni. Chyba ze jest to
    zapisane w regulaminie (np awaria ogolna wymagajaca wejscia itp)

    Fantom