    From: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojna ze spółdzielnią mieszkaniową
    Date: Tue, 3 Dec 2002 17:10:44 +0100
    Sender: z...@p...onet.pl@plus-96-100.polkomtel.com.pl

    "bluefive" <b...@w...pl> wrote in message
    news:asihek$khh$1@news2.tpi.pl...
    > Witam,

    zajmowanego lokalu. Mam termin do 15/12 na wpłacenie kilku tysięcy.
    Ludzie,
    > k.... przecież nie może być takiego bezprawia i samowoli starych
    sb-eków
    > zasiedziałych w spółdzielniach! Czy można naliczać czynsze w bloku w
    > budowie????? Czy można dochodzić odszkodowania za opóźnienie w
    > budowie????????? A co z tymi nieudokumentowanymi dopłatami???????? Co
    > robić????????????!!!!!!!!!!!!!

    Zacisnac zeby i placic cieszac sie ze Twoja spoldzielnia nie
    zbankrutowala. Jak najszybciej przeksztalcic mieszkanie na normalna
    wlasnosc. Pisze z wlasnego doswiadczenia.

    Co do czynszu to pewnie reguluje to regulamin społdzielni.

    Jedyne o co mozesz walczyc to wycofanie wkladu budowlanego i kupno
    mieszkania u normalnego developera.

    Zwroc uwage na swoja umowe - pewnie jest tak ze Sp-nia moze Cie obciazac
    odsetkami za nieterminowe platnosci ale zadne odszkodowanie za
    opoznienia budowy Ci nie przysluguja.

    Co do kosztow budowy - do czasu ostatecznego rozliczenia koszty sa
    jedynie orientacyjne :-(( wszystkie koszty opoznien budowy, odsetek, kar
    zaplacisz Ty jako czlonek spoldzielni. mozecie wynajac bieglego
    rewidenta do sprawdzenia rozliczenia.

    Pozdrawiam
    Zonzi