  • Data: 2004-01-23 13:15:02
    Temat: Re: Właściwość miejscowa sądów
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > facet ze Szczecina coś tam ma w związku z prawami rzeczowymi do mojej
    działki
    > w Warszawie.Tu nie mam wyjścia,trzeba go pozwać w Warszawie (właściwość
    > wyłączna- art.38 KPC).
    > Pozdrawiam

    Dzięki za odpowiedź, nie do końca o to mi chodziło (niedoprecyzowałem pytania)
    problem nie leży w delikcie a w roszczeniach z umów.
    Problem jest natury praktycznej - mam wielu drobnych dłużników z różnych
    zakątków Polski, tyle że większość w Warszawie.
    Praktyka wskazuje że na nakaz zapłaty w Wawie czekam 6 do 12 mcy.
    Natomiast dziś (23.01.2004) dostałem nakaz zapłaty wydany przez Sąd R. w
    Piotrkowie Tryb na skutek pozwu wniesionego 09.01.2004 !!!! 14 dni.!!!
    Mam mozliwość zarejestrować sobie oddział mojej firmy w Piotrkowie tyle że
    potrzebuje know-how - jak w temacie.
    pozdrawiam
    Traaq