  • Data: 2004-01-05 14:03:46
    Temat: Re: Wlasciciel parkingu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:btb8kh$f50$1@news.onet.pl...

    > Witam, a zastanawialiście sie czy aby kompetencje Straży Miejskiej
    kończą
    > sie tam dzie kończą sie drogi publiczne ? i działka na której jest
    parking
    > jest własnością np. spółdzielni, to już tylko li policja może ingerować,
    > gdyz ja dotyczy również kontrola ruchu na drogach wewnętrznych ??
    > Bartek

    Moim zdaniem Straż Miejska jest kompetentna na wszystkich drogach
    publicznych. Droga przebiegająca po prywatnym gruncie nie przestaje być
    drogą publiczną, dokąd nie zostanie od drogi publicznej oddzielona w
    sposób fizyczny. A więc jeśli to będzie parking ogrodzony, to w moim
    przekonaniu ani Policja ani Straż Miejska bez zgłoszenia właściciela nie
    ma tam nic do szukania. Ale jeśli to będzie otwarty parking, to Straż
    Miejska nie ma nawet wiedzy do kogo akurat należy grunt pod spodem i może
    spokojnie tam działać. Może, bo to nadal pozostanie droga publiczna.