eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWłaściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania. › Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    From: PJ <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma
    zarządzająca zabrania.
    Date: Tue, 31 Jul 2012 05:37:46 -0700 (PDT)

    //Pomieszczenie w którym jest wejście na dach zostało zamknięte na
    kłódkę, a klucz wzięła firma, która świadczy usługi zarządzania
    nieruchomością.

    u nas koles ktory zrobil sobie adaptacje strychu zalozyl krate we
    wyjsciu na dach, postraszylismy go przepisami ppoz. i prokuratorem i
    krata zniknela, moze niezbyt finezyjne ale skuteczne

    //Poprosiłem o wypożyczenie klucza i otrzymałem odmowę. Powiedziano
    mi, że jest jakaś ustawa od 1995 roku, która twierdzi, że umieszczanie
    anten na dachu lub elewacji może się odbywać wyłącznie w wyniku
    uchwały Wspólnoty Mieszkaniowej.

    a co to ma do rzeczy ? przeciez nie chcesz nic tam umieszczac ?

    //Czy faktycznie mają prawo odmówić/zabronić mi poprawienia anteny,
    która wisi od momentu przed 1995?

    moga sprobowac i to wlasnie zrobili

    //2).Czy faktycznie taka ustawia istnieje i czy nie próbują mnie
    ogłupiać zakładając, że nie znam prawa?

    nawet jesli nie nalezysz do Wspolnoty Mieszkaniowej to czesc wspolna
    jest wspolna i powinienes miec do niej dostep

    ps niszczenia zamka, klodki czy czegos innego nie polecam bo wtedy
    moga pociagnac Cie za koszta dorobienia duplikatow np 20 sztuk

    P.