    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Date: Sun, 2 Oct 2005 17:57:04 +0200

    > Przeciez sam napisal, detektywie z Wachocka. :-P

    cytuje: "Dobry hotel." , "Hotel jest dobrze znany. Jesli ktos choc raz byl
    w Mikolajkach, to
    nie mógl go nie zobaczyc (podobnie jak uczestnicy wszystkich chyba
    wycieczek z Niemiec)," , "w jednym z najlepiej znanych
    hoteli w Polsce."

    Widzisz tu cos o golebiewskim? Najbardziej znany jest Orbis. (teraz zreszta
    pod troszke zmienona nazwa)

    > Gwiazdka jest wewnetrznym standardem hotelarstwa, a nie przepisem prawa.
    > Dotyczy oferowanych uslug (lazienki w pokojach, restauracja itp.)

    I one wlasnie okreslaja ten standard. Mowisz o prawie, zacytuj prosze art
    ktory mowi o skoblu.

    > Tak.

    tyle wystarczy *)

    > Nie z racji braku blokady, a z racji niewywiazania sie z umowy, czyli
    > zapewnienia gosciowi *spokojnego wypoczynku*.

    takie wlamanie to mozna powiedziec ze to sila wyzsza, hotel nie jest w
    stanie przewidziec takich skutkow.

    > Nie.

    zdecyduj sie dziecinko ok? *)

    >Zreszta zamki tez sa rozne. Sam zamek nie stanowi o bezpieczenstwie.
    >Dlatego kazdy hotel ma pracownika od bezpiecznestwa gosci.

    ktory stoi przy wszystkich drzwiach? Stuknij sie w czolko.
    Wejdz do duzego ORBISa i powiez mi jak sobie to wyobrazasz.

    > Gdyby babcia miala wasy, to by byla dziadkiem.
    > Ile razy w tygodniu snajperzy strzelaja do gosci w hotelu Golebiewski? A
    > ile razy w ostatnim roku probowano wlamac sie w Golebiewskim?
    > Rozwaz: ryzyko-korzysci.

    zadalem konkretne pytanie i prosze o konkretna odpowiedz.
    Jak bylo wczesniej pisane istnieja odpowiednie przecinaki do tego, dlaczego
    zlodziej mialby nie miec takiego?
    A gdy napadnie zlodziej na korytarzu najednym z pieter hotelu to tez bedzie
    wina hotelu?