    From: big <k...@n...mx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Date: Sun, 02 Oct 2005 13:15:40 GMT

    Przemek R... wrote:

    > skad kurwa mac wiesz ze pytajacy pisal o hotelu Golebiewskim?
    > Nie pytam si ejakie zabezpieczenia sa w golebiewskim a jaki to byl hotel.

    Przeciez sam napisal, detektywie z Wachocka. :-P

    tresc=pok

    > standard okresla ilosc gwiazdek, nie chce mi sie szukac jakie kryteria musi
    > hotel spelnic
    > by uzyskac taka gwiazdke (na pewno nie jest to uzalenizone od skobla) , ale
    > jezlei ja uzyska to
    > jak najbardziej ma prawo tak sie nazywac.

    Gwiazdka jest wewnetrznym standardem hotelarstwa, a nie przepisem prawa.
    Dotyczy oferowanych uslug (lazienki w pokojach, restauracja itp.)

    > i kiedy jest zamek w drzwiach to te minimum jest w 100% spelnione,

    Tak. Wtedy pileczka jest odbita na pole przeciwnika, tj. goscia. Od
    niego zalezy, czy skobel zamknal. Hotel zapewnil dobre i tanie zamkniecie.

    > podaj
    > podsatwe prawna w ktorej
    > " z racji braku takiegiej blokady/lancucha
    > pomimo iz dzrwi posiadaly zamek narzuca na hotel obowiazek zwrocenia za
    > nocleg."

    Nie z racji braku blokady, a z racji niewywiazania sie z umowy, czyli
    zapewnienia gosciowi *spokojnego wypoczynku*.

    > jest zamek jest minimum bezpieczenstwa,

    Nie. Zreszta zamki tez sa rozne. Sam zamek nie stanowi o
    bezpieczenstwie. Dlatego kazdy hotel ma pracownika od bezpiecznestwa gosci.

    > a jakby ktos z dachu przeciwleglego budynku przez okno zastzrelil goscia
    > hotelowego to bys twierdzila
    > ze hotel mial obowiazek wstawic kuloodporne okna albo umozliwic zasuniecie
    > prze goscia kuloodporinych
    > zaluzji ?

    Gdyby babcia miala wasy, to by byla dziadkiem.

    Ile razy w tygodniu snajperzy strzelaja do gosci w hotelu Golebiewski? A
    ile razy w ostatnim roku probowano wlamac sie w Golebiewskim?
    Rozwaz: ryzyko-korzysci.

    > Czy Ty przypadkiem nie zmieniasz ciagle nicka i CZY przyapdkiem nie jestem
    > tym psycholem
    > z watku o kradziezy oproramowania co tak pluje na Microsoft i inne
    > korporacje zarabiajajace konretne pieniadze?

    Alez skad! Ja sie z psycholami nie zadaje.