  • Data: 2006-02-07 14:30:54
    Temat: Re: Włam do internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > A namierzenie sprawcy jest średnio trudne i wymaga trochę zachodu.
    > generalnie od momentu zawiadomienia myślę, że z tydzień powinien
    > wystarczyć odpowiednim organom. Przy czym ten tydzień, to czas
    > przyjazdu specjalisty, bo ustalenie adresu zajmie cirkla godzinę. Może
    > trochę więcej, jak mieszkasz w wielorodzinnym budynku.

    Przepraszam bardzo - zakładając, że delikwent żadnych swoich osobistych
    danych nie zaszyfrowanych nie przesyła, czyli nie da się wydedukować
    jego tożsamości z przechwyconych pakietów - jak niby mają go namierzyć?

    Radiowe transmisje teoretycznie można namierzać, ale w przypadku
    transmisji o rozproszonym widmie może być duuuuuuuuży problem - przecież
    wszyscy nadają na tych samych częstosliwościach. Triangulacja nadajnika
    raczej odpada.

    Chyba żeby wydobyć fizyczne czasy przelotu pakietów między antenami -
    wtedy odrobina matematyki, cyrkiel na mapie i modlić się, żeby na
    obwodzie nie było za dużo budynków.