  • Data: 2020-11-04 14:36:51
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2020 o 08:18, J.F. pisze:

    > Ale szpital chyba jednak tez nie stwierdzil podstaw do tego rozstroju
    > ..

    A wiesz to z...?

    > Ale pomoc nie byla potrzebna :-)

    Skoro ją odwieźli do szpitala, to znaczy że była. No chyba że teraz do
    szpitali bez powodu wożą.

    > Ale widzisz - mozesz wyjechac z bocznej drogi na prawy pas, jadacy tym
    > prawym pasem zamiast przywalic w ciebie przeskoczy na srodkowy, ktos
    > ze srodkowego uskoczy na lewy, a lewym bedzie zap* przecinak.
    > I zobaczysz, ze spowodowales wypadek ?

    Ale o czym teraz rozmawiamy? ten typ nie zauważył ludzi czy jak?

    > Przecinak za szybko jechal, a teraz chce odszkodowanie :-)

    Akurat wolno, bo mokro było i w korku to nie jeżdzę więcej niż o 30
    więcej niż ci których wyprzedzam - właśnie po to żeby przyjąć/podpisać
    oświadczenie w razie wu;)

    --
    Shrek