  • Data: 2020-11-04 17:57:49
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2020 o 15:38, J.F. pisze:

    > A wiesz, ze stwierdzil z ... ?

    Generalnie do zerokratury mam zaufanie takie jak do polityków -
    domyślnie kłamią. Szczegóły wygrzebał olin post obok. Okazało się, że
    cóż za niespodzianka - prokuratura na chuju stanęła, żeby sprawę zamieść.

    > Jak policja wzywa, to wożą. Jak inny zadzwoni "potrącona przez samochod"
    > to tez wozą.

    Wożą albo nie wożą. Często udzielają pomocy na miejscu i po zawodach.
    Tak czy inaczej - okazało się, że prokuratura w chuja leciała. No kto by
    się spodziewał - zaskoczenie na miarę drugiej fali koronawirusa;)

    > o twoim przypadku, ze nawet nie dotknal. I o "ucieczce z miejsca
    > wypadku", co moze byc nieswiadome.

    No ale ten spierdalal świadomie. A w moim przypadku kierownik autobusu
    zauważył, mimo że mnie nie dotknął i przed akcją nie widział - dokładnie
    na odwrót niż kolo z abwery.

    Oczywiście można lecieć w chuja jak ze stachowiakiem. Tylko niech nikt
    potem nie ma pretensji, że obywatele uważają zerokraturę za polityczne
    kurwy a policję za współczesną milicję pod nową nazwą. BTW - określenie
    kuson wzięło się właśnie z lecenia w chuja przez milicję. Ciekawe czy
    się opłacało...

    > To i tak pewnie nieprzepisowo bo za szybko :-P

    Raczej nie. Choć może minimalnie powyżej 50 było - nie patrzę na
    "zegary" tylko na drogę. Ale po prawdzie byłem przekonany że tam było 80
    podczas gdy projektant chciał 60 a jest 50;) Nie przeczę że jakbym miał
    jaja ze stali i umiejętności większe o 50% to bym pewnie wyprowadził.
    Ale to mozna powiedzieć o większosci zdarzeń - zwłaszcza po fakcie;)

    No ale jeśli chodzi o umiejętności na moto to mam poniżej średniej:P

    --
    Shrek