    Subject: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <1ti4jrgcbz9er$.1ww5675ryszcq$.dlg@40tude.net>
    <5f9c966a$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f9fd8ab$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Tue, 3 Nov 2020 17:09:45 +0100

    W dniu 02.11.2020 o 11:00, J.F. pisze:

    > Pytanie nie bylo ile byl blokowany, tylko ile bys czekal :-)

    Aż się zwolni.
    Czego znowu nie rozumiesz? Ile by on nie trwał, nie upoważnia mnie to do
    wjeżdżania samochodem w ludzi.
    Od jakiego czasu blokady wolno mi wjechać w ludzi? Godzina, dwa
    tygodnie, miesiąc?

    > A jakby sie po 4 godzinach nie skonczylo ?

    To bym wjechał samochodem w ludzi.
    Ja pierdolę...

    > Zostawisz samochod na srodku drogi i pojdziesz ?

    Pomyśl przez sekundę... skądś nadjechał, to tam może wrócić.

    Ja wiem, że zaraz wymyślisz, że "a jak mu za plecami też zrobią
    blokadę", albo "a jak z tyłu wyląduje UFO", albo coś w tym stylu...

    No to nie ma wyjścia, trzeba wjechać w ludzi, bo już nic innego się nie
    da zrobić. Po prostu musisz wjechać, bo to jedyne wyjście z sytuacji.

    > A ile bys czekal ?
    > Godzine, dwie, czterry, osiem ?

    > Wiec czekalbys do konca ... a kiedy bys siegnal po telefon dzwonic po
    > policje ? :-)

    Wtedy, gdyby byli wobec mnie agresywni.

    W przeciwieństwie do oszołomskich nazioli uważam, że każdy ma prawo
    _pokojowo_ demonstrować.

    Masz jeszcze jakieś pytania?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr