  • Data: 2003-12-03 16:41:25
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0312031237210.-35431767@k6-2.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > A kiedy ona przysługuje ?
    > Bo z cytatów z grupy pamiętam że "w razie zagrożenia świadka
    > przestępstwem" (zaraz mnie obtentegują :> za jasne wyrażanie
    > się ;), bo tam chyba jest "odpowiedzialnością *karną*" czy
    > jakoś tak).
    > A to o *przestępstwo* chodzi ? Czy mandat za *wykroczenie* ?

    Chodzi o wykroczenie. Ja nie wiem jak jest. Ale czy mozliwe jest aby bylo
    gorzej z punktu widzenia "potencjalnie winnego" w przypadku wykroczenia, niz
    w przypadku przestepstwa ? Wiem, wiem, w prawie wiele jest mozliwe. Zapytam
    inaczej: czy bylo by to logiczne? :)

    > Optymistycznie zakładam że takoż z mojej wypowiedzi będzie
    > dla ciebie wynikało "o co chodzi" :) Odmówić AFAIK możesz,
    > jeśli musiałbyś siebie oskarżyć o *przestępstwo*.

    Jesli tak jest to nienajlepiej dla wariantu, ktory preferuje. Przy czym nie
    koniecznie *siebie* (tu na pewno klamac "wolno" zawsze) a
    *czlonka_najblizszej_rodziny*.

    marekz