  • Data: 2003-12-03 16:36:55
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bqko2j$onp$1@topaz.icpnet.pl...

    > Zostanie ukarany z art.87 ust 4 Pr.o.R.D który mówi:
    >
    > 4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    > oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    > przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.
    >
    > Widzisz coś o "zeznaniach"?? Jest obowiązany wskazać i kropka. Nie
    > wskazuje-dostaje grzywnę i ...też kropka;)
    >
    > Przepis jest tak jasny i czytelny ze nawet nie ma nad czym dyskutować.

    O ile ten przepis stoi w sprzecznosci z uprawnieniem do odmowy skladania
    wyjasnien w szczegolnej sytuacji opisanej w watku (nie wiem czy tak jest - i
    to nalezaloby ustalic) sytuacja rzeczywiscie jest dla mnie w 100% czytelna.
    Jesli tylko obwinionemu bedzie sie chcialo bawic w stawianie sie przed
    sadami, ma 100% pewnosci, iz nie zostanie ukarany w jakikolwiek sposob.

    Ale moze jednak istnieje jakies prawomocne orzeczenie skazujace...

    pozdrawiam, marekz