    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Date: Tue, 2 Dec 2003 20:17:06 +0000 (UTC)

    MarekZ <m...@s...org.pl> wrote:

    > Ja to widze zgrubsza tak: nie prowadziles pojadu. Wprawdzie poczatek postu
    > sugeruje cos innego, ale to na pewno pomylka. Nalezy przypuszczac, ze

    Oj tam. Z przyzwyczajenia piszę 'jechałem, byłem, zrobiłem' - patrząc z
    punktu widzenia pasażera :)

    > prowadzil ktos bedacy czlonkiem Twojej najblizszej rodziny, prawda? A nie

    Generalnie tak.

    > masz obowiazku skladania zeznan obciazajacych czlonkow Twojej najblizszej
    > rodziny. Mozesz natomiast zlozyc zeznanie/wyjasnienia, ze to nie byles Ty.

    O. A jakaś podstawa prawna (na pms jakiś czas temu radzono mi to samo, ale
    też nie uzyskałem podstawy prawnej :(

    > Bo przeciez Ty nawet nie masz prawa jazdy. Wiec to oczywiste, ze to nie Ty.

    Dla mnie tak. Dla nich pewnie nie. No ale zobaczymy co jutro powie Pan
    policjant jak mu rzucę o tej rodzinie :)

    > I na tym chyba koniec. Przeciez to obled gdzies jezdzic w sprawie takiego
    > drobiazgu.

    Eh. Na samą podróż wydam pewnie tyle, ile będzie kosztował mnie ten mandat.
    Ale facet z WRD był nieugięty - powiedział, że sprawy nie mogę załatwić w
    W-wie i muszę przyjechać do Bydgoszczy :(

    --
    Przemysław Maciuszko