    From: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wino z mrowka w hipermarkecie Tesco w UK.
    Date: Tue, 9 Aug 2005 23:31:14 +0000 (UTC)

    In the darkest hour on Tue, 9 Aug 2005 13:31:09 +0000 (UTC),
    Tomasz Trystula <z...@v...krakow.pl> screamed:

    > Drogi Arturze, przykro mi Ci to mowic, ale zdanie ktore przytoczyles jest
    > rowniez niepoprawne w jezyku amerykanskim.

    Jest niepoprawne, ale jego niepoprawianie nie dotyczyło akurat tej kwestii,
    a raczej kwestii ogólnej niepoprawiania popularnych (niepoprawnych) zwrotów
    (http://en.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belo
    ng_to_us)

    > A co do sprawy pytan bez "do", to
    > musze powiedzec, ze znowu nie wiem o co Ci chodzi. Sugerujesz, ze pytania bez
    > "do" sa niepoprawne z punktu widzenia jezyka angielskiego?
    > A np. zdania: "Can/may/must/should/will/would he dance?" sa niepoprawne?

    Gdzie w tym przykładzie znajduje się pytanie z _usuniętym_ 'do'?

    Artur

    ps. fut poster jako że "lekko" zboczyliśmy z tematu (i jeśli, chętnie
    nawiążę po urlopie:).

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 01:26:18 user up 10699 days, 13:21, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Faith, n: That quality which enables us to believe what we know to be untrue.