  • Data: 2005-08-09 13:31:09
    Temat: Re: Wino z mrowka w hipermarkecie Tesco w UK.
    Od: Tomasz Trystula <z...@v...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.08.2005 Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl> napisal:

    > Chodzi?o mi o to, ?e nie wszystko niepoprawne z punktu widzenia j. angielskiego
    > musi byae nieporawne no. z punktu widzenia j?zyka ameryka?skiego. Przyk?adowo
    > pytanie bez 'do', itp.

    Drogi Arturze, przykro mi Ci to mowic, ale zdanie ktore przytoczyles jest
    rowniez niepoprawne w jezyku amerykanskim. A co do sprawy pytan bez "do", to
    musze powiedzec, ze znowu nie wiem o co Ci chodzi. Sugerujesz, ze pytania bez
    "do" sa niepoprawne z punktu widzenia jezyka angielskiego?
    A np. zdania: "Can/may/must/should/will/would he dance?" sa niepoprawne?
    Prosze rozwin temat, bo bardzo mnie zaintrygowales swoimi interesujacymi tezami.

    --
    Tomasz Trystula