  • Data: 2002-11-14 20:21:38
    Temat: Re: Windows OEM
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JarekT wrote:
    > Źle się wyraziłem.
    > Chodziło mi o prawne zdefiniowanie pojęcia egzemplarza.

    A jaki widzisz powód by definiować *PRAWNIE* ustalone pojęcia językowe??

    > W stosunku do programu, utworu muzycznego, dzieła literackiego itp. można go
    > bowiem używać w znaczeniu "potocznym", jako że kopia posiada wszystkie [..]

    Ale w ustawie mowa jest o egzemplarzu, a nie o kopii.

    [..]
    > Uwzględniwszy powyższe, można upraszczając powiedzieć, że umowa OEM (czyli
    > między właścicielem a dystrybutorem) nic klienta nie obchodzi. Musi on jednak
    > respektować zapisy licencji.

    Oczywiście - w zakresie nie naruszającym jego praw zawartych w ustawie.

    > Mechanizm dystybucji na zasadach OEM jest procesem całościowym.
    > Polityka licencyjna np. Microsoftu jest szczegółowa, [..]

    I cóż z tego, że jest całościowa?? Mogą sobie nawet kazać odbębnić
    trzy zdrowaśki przed wyłączeniem kompa i wiesz ile to jest warte.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm