    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wieszak na telwizor
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 9 Jan 2019 00:35:53 +0100

    Dnia Tue, 8 Jan 2019 10:17:00 -0800 (PST), WS napisał(a):

    > to chyba to: http://maclean.pl/media/djcatalog2/images/27207-11_f
    .jpg
    > "na oko" w betonie 2 by wystarczyly,

    170mm wysokosci czesci sciennej, ale od gornych srub do dolnek
    krawedzi to pewnie 160mm, ramie 485mm+troche grubosci telewizora -
    dzwignia 3x.

    No ale tylko 225kG, to dwa kolki moga wystarczyc.

    > no tak, ale w tej odnodze watku bylo pytanie o beton...

    Ale tynk trzeba nawiercic :-)

    > wg podanego wczesniej linku (jest tam pod koniec tabelka obciazen
    > konkretnych kolkow fishera) w cegle PELNEJ juz tylko 0.55 kN,

    A swoja droga ciekawe czemu.
    Cegla nie wytrzyma ? Bo dla kolka nie powinno byc roznicy ..

    > pustaki ceramiczne zalezy od typu... 0,23 kN albo nie uzywac !!!
    >
    > Jednak dalej bym sie upieral, ze zawalil montazysta... powinien
    > sprawdzic/zmienic kolki/? jak juz widzial, ze tam tyle tynku...

    No i sam mowil, ze jeden luzny.

    Ale z drugiej strony - dostaje komplet do zamontowania, a nie wiemy
    jakie dokladnie kolki dali.
    A tu jeden pownien ze 150kG wytrzymac.

    Te kolki Fishera to srednica zewnetrzna ?
    A widze - sruba do tego fi 4.5 .. na 168kG ?

    Przy normalnym M4.5 troche bym sie bal, ale moze te wkrety do drewna
    (kołkow?) ciut mocniejsze ...

    J.