  • Data: 2019-01-08 08:52:43
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07 Jan 2019 19:59:57 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    &view=item&id=73:uchwyt-maclean-mc-564-b&cid=1:uchwy
    ty-do-lcd&Itemid=110

    > Byc moze.
    > Ale uchwyt sie nie pogiał

    Bo byl zlozony :-)

    >wiec darujmy sobie juz te dywagacje...

    A prawnie moga sie okazac bardzo istotne, jesli producent sprzedaje
    cos, co nie dziala. I nie trzeba bedzie zwalac na majstra :-)

    > No i?

    No i wyciagnelo sruby bez problemu.

    > O drugiej w nocy? zreszta, nie sasiad tylko 70 letnia sasiadka - raczej
    > nie...

    Miesiac jednak wisialo ... cos sie stalo, czy plastik poplynal pod
    obciazeniem.

    J.