  • 1. Data: 2003-08-15 09:44:02
    Temat: Wiater :D
    Od: Papik <p...@a...net>

    wazelinuje wiater co tak piknie dmucho w moje uokno :D

    i ogolnie pogode w wawie, bo mi sie bardzo podobuje..
    siedze sobie w pokoiku, otwarte mam uokienko i ucze sie do egzamow :)

    Tak wiec milego dnia i rownie dobrego humoru :D

    --
    *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
    GG: 70701

  • 2. Data: 2003-08-15 11:49:58
    Temat: Re: Wiater :D
    Od: "Falot" <f...@d...op.pl>

    > *it's much better to fuck without love than being in love without fucking*

    It's up to you but for me is not so obvious. Sometimes it's better to be in
    love...

  • 3. Data: 2003-08-15 12:34:26
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > Tak wiec milego dnia i rownie dobrego humoru :D

    Oj Papik, Papik... Z czego Wy się tak cieszycie? Sesja poprawkowa to nie
    jest powód do zadowolenia ;-P

    Depi.

  • 4. Data: 2003-08-15 12:40:50
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 15 Aug 2003 14:34:26 +0200, Marcin Olender napisał/napisała:
    > Oj Papik, Papik... Z czego Wy się tak cieszycie? Sesja poprawkowa to nie
    > jest powód do zadowolenia ;-P

    dla mnie jest :) siedze wreszcie w domu, mam czas, baby mi du* nie zawracaja
    (a raczej ja im), normalnie pikny okres nastal :D

    no i jeszcze to slonko, ktore laskawie wyszlo z mego okna i polazlo do
    sasiadow w bloku obok :D

  • 5. Data: 2003-08-15 18:44:32
    Od: "Jona" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

> [...]
    > (a raczej ja im), normalnie pikny okres nastal :D
    >
    > no i jeszcze to slonko, ktore laskawie wyszlo z mego okna i polazlo do

    no to fajnie, iż masz słonko chociaż, nad morzem wieje i zimno brrr.. a
    miałam mieć przyjemny weekend ech..
    powodzenia w poprawce :)
    Jona