  • 1. Data: 2003-08-14 23:47:48
    Temat: [CROSS / OT: Gluchy telefon...]
    Od: "rezist.com" <r...@r...com>

    Sorry za Crossa...

    Byc moze OT / NTG, ale co radzicie zrobic z czlowiekiem ktory wydzwania
    do mnie po 10 razy na dzien i rozlacza sie zanim podniose sluchawke.

    Telefonow oczywiscie przezornie nie odbiera. Dodam tylko ze numer Ery.

    --
    pozdrawiam,

    tomek nowak
    r...@r...com
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2003-08-15 06:10:29
    Temat: Re: [CROSS / OT: Gluchy telefon...]
    Od: diodka <d...@U...pl>

    Użytkownik rezist.com napisał:
> [...]
    > do mnie po 10 razy na dzien i rozlacza sie zanim podniose sluchawke.
    >
    > Telefonow oczywiscie przezornie nie odbiera. Dodam tylko ze numer Ery.

    Do mnie tez kiedys wydzwaniala laska... Ten sam schemat dzwonila...
    rozlaczala sie zanim odebralam... a telefonow nie odbierala. W koncu sie
    wqrzylam i zrobilam to co spisalam ci w punktach ponizej :))
    Odpuscila po tym jak sie dowiedziala ze ja kobieta... a to co robila to
    nowy sposob wyrywania plci przeciwnej u malolatow... wybieraja na chybil
    trafil jakis numer i sie bawia sprawdzajac co z tego bedzie.

    zycze powodzenia i mam nadzieje ze to podobny przypadek jak ja mialam
    ... inaczej nie wiem co mozesz zrobic... ale z drugiej strony metoda
    wysylania pinarek na smsa jest b. skuteczna :))))))))

    1. wysylaj z netu smsy dlugie... kod zrodlowy jakiegos pliczku czesciach
    (otworz w notatniku kopie programu winzip)

    2. sprobuj zorientowac sie w plci nadawcy wysylajac stosownego sms-a (np
    czesc jak mam z toba porozmawiac skoro nie odbierasz telefonu - NIE
    ZDRADZ SWOJEJ PLCI)

    3. jak juz sie dowiesz napisz ze jestes plci tej samej co dzwoniacy :))

    d.

  • 3. Data: 2003-08-15 08:52:45
    Od: "Arrival" <a...@D...pl>

    > Byc moze OT / NTG, ale co radzicie zrobic z czlowiekiem ktory wydzwania
    > do mnie po 10 razy na dzien i rozlacza sie zanim podniose sluchawke.
    >
    > Telefonow oczywiscie przezornie nie odbiera. Dodam tylko ze numer Ery.

    Zarejestruj sie z jego numerem w kilku serwisach randkowych z tekstem np.
    "Mlody i przystojny szuka kolegi do zabawy" :D... Gosc dostanie nauczkie, bo
    na 101% bedzie musial zmienic numer...

    Pozdrawiam!
    Arrival

  • 4. Data: 2003-08-15 09:10:36
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Arrival" <a...@D...pl> napisał

    > Zarejestruj sie z jego numerem w kilku serwisach randkowych z tekstem np.
    > "Mlody i przystojny szuka kolegi do zabawy" :D...

    Oczywiście najlepiej z jakiejś kawiarenki internetowej, możliwie daleko od
    Twojego miejsca zmaieszkania. W żadnym razie nie z domu.

  • 5. Data: 2003-08-15 09:57:24
    Od: "rezist.com" <r...@r...com>

    > Oczywiście najlepiej z jakiejś kawiarenki internetowej, możliwie daleko od
    > Twojego miejsca zmaieszkania. W żadnym razie nie z domu.

    Tak, tak... dobra znajomosc przepisow i regul pozwala na ich wlasciwe omijanie :)

    --
    pozdrawiam,

    tomek nowak
    r...@r...com
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2003-08-15 10:04:07
    Od: "rezist.com" <r...@r...com>

    Sorry za crossowanie, juz sie poprawiam, przenosze dyskusje tutaj :)

    To co podalas jest niby ok, pod warunkiem ze mam do czynienia z dzieciakiem typu
    malolat przy komputerze. Mozliwe jednak ze jest to ktos robiacy to zlosliwie.

    Nie zapominaj rowniez ze w tym przypadku bron jest obosieczna, a ja niekoniecznie
    chcialbym otrzymywac SMSy typu: "Jestem muskularnym ogolonym byczkiem, zanurzylbym
    swoj wilgotny nosek w twojej trawce".

    Chodzi mi o droge oficjalna, ERA oczywiscie nie poda mi zadnych danych czlowieka.
    Czy moge wystapic z prosba o sciaganie lub wszczecie postepowania przeciwko
    posiadaczowi abonamentu (na dzien XX-YY-ZZZZ) numer 0696 XXYYZZ (a moze to nie ERA?)
    z tytulu... i tu wlasnie kolejny schodek, no bo jak zdefiniowac taki przypadek?

    --
    pozdrawiam,

    tomek nowak
    r...@r...com
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2003-08-16 14:49:45
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Fri, 15 Aug 2003 01:47:48 +0200, rezist.com napisał(a):

    > Byc moze OT / NTG, ale co radzicie zrobic z czlowiekiem ktory wydzwania
    > do mnie po 10 razy na dzien i rozlacza sie zanim podniose sluchawke.
    >
    > Telefonow oczywiscie przezornie nie odbiera. Dodam tylko ze numer Ery.

    proponuje telefon w rece i wszystko odbierac. Taka zabawa bedzie kosztować
    troche.

    --
    www.adico.pl - aukcje
    www.whatismyip.com

  • 8. Data: 2003-08-18 07:50:51
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "rezist.com" <r...@r...com> wrote in message
> [...]
    niekoniecznie
    > chcialbym otrzymywac SMSy typu: "Jestem muskularnym ogolonym byczkiem,

    Mozesz zablokowac odbieranie sms-ow z sieci (przynajmniej w IDEI). Co do
    pozostalych... U mnie pomogla policja. Jak zaczelam przychodzic na komende
    codziennie (nawet w weekendy) z lista nieodebranych telefonow i 5-10
    sms-ami, to sie wreszcie zainteresowali.

    Kania

  • 9. Data: 2003-08-18 07:51:27
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Van Tommy" <t...@p...com> wrote in message

    > Użytkownik "Arrival" <a...@D...pl> napisał

    > Oczywiście najlepiej z jakiejś kawiarenki internetowej, możliwie daleko od
    > Twojego miejsca zmaieszkania. W żadnym razie nie z domu.

    Pomysl na 5 :)))

    Kania