  • 1. Data: 2004-02-20 12:00:10
    Temat: Wezwanie do zapłaty za bilet MPK
    Od: maYk <mick@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Dzis dostalem list od firmy P.R.E.S.C.O. zajmujaca sie windykacja
    naleznosci z wezwaniem do zaplaty za brak biletu w autobusie komunikacji
    miejskiej w dniu 1998-11-27. Firma przejela dlug od IVEN S.C. ul.
    mikołaja 8/10 Czy ta sprawa nie ulegla przedawnieniu? Czym moge cos
    zrobic zeby nie placic?

    maYk

  • 2. Data: 2004-02-20 12:08:26
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty za bilet MPK
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "maYk" <mick@NO_SPAMpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejskiej w dniu 1998-11-27. Firma przejela dlug od IVEN S.C. ul.
    > mikołaja 8/10 Czy ta sprawa nie ulegla przedawnieniu? Czym moge cos

    przedawnieniu ulegla po roku, chyba ze jest prawomocny wyrok sadowy

    pozdro

  • 3. Data: 2004-02-20 14:07:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > komunikacji
    >
    > przedawnieniu ulegla po roku, chyba ze jest prawomocny wyrok sadowy

    Ale nie ma. Presco kupiła bodaj za 10% wartości całą masę przedawnionych
    należności, a teraz frajerów szukają, którzy im za to będą płacić. Mogli się
    szybciej zbierać.

    Do MaYka: Możesz im wysłać pismo, że odmawiasz zapłaty z uwagi na upływ
    terminu przedawnienia i żeby ci nie zawracali głowy. A jakby jednak doszło
    do procesu (takimi pismami też straszą), to się ścieraj. Weź też pierwszego
    z brzegu adwokata, który będzie zainteresowany, to może jeszcze coś zarobisz
    ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-20 14:53:01
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    . Weź też pierwszego
    > z brzegu adwokata, który będzie zainteresowany, to może jeszcze coś
    zarobisz

    mozesz cos wiecej na ten temat?
    myslisz o pozwaniu za bezprawne straszenie sadem?

    pozdro

  • 5. Data: 2004-02-20 15:08:57
    Od: "Pietia" <v...@w...pl>

> [...]
    > zarobisz
    >
    > mozesz cos wiecej na ten temat?
    > myslisz o pozwaniu za bezprawne straszenie sadem?

    Jakie straszenie ? W dodatku "bezprawne"? Nie ma czegos takiego. Jeśli chcą
    niech wnoszą pozew, ale co najwyżej przegrają i mogą im zasądzic koszty
    procesu. Ty raczej nie zarobisz na tym, bo i jak ?

  • 6. Data: 2004-02-20 15:09:23
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <6...@n...beck.pl>, Pietia wrote:

    > Jakie straszenie ? W dodatku "bezprawne"? Nie ma czegos takiego. Jeśli chcą
    > niech wnoszą pozew, ale co najwyżej przegrają i mogą im zasądzic koszty
    > procesu. Ty raczej nie zarobisz na tym, bo i jak ?

    Dostanie prowizję od prawnika, który w tym procesie zdobędzie rozgłos i
    będzie kasował kolejnych naciąganych przez windykatora. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2004-02-20 15:16:24
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Ja pracowałem w PRESCO.... na kupili długi przeterminowane i rzeczywiście
    liczą na naiwność lub niewiedzę ludzi. PRESCO zajmuje się jedynie polubowną
    windykacją, sądową też, ale tylko w wyjątkowych przypadkach i za opłatą z
    góry.
    Klientów, którzy powiedzą "pier...ol się Pan" zostawiają w spokoju i mówią,
    że mają przecież takie same prawa jako każda inna sp. zo.o. handlująca np.
    paszą :-)

  • 8. Data: 2004-02-20 15:20:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Podejrzewam, ze chodziło mu o to, że adwokat zarobi zasądzone koszty
    pomocy prawnej. Bo faktycznie wygrana jest raczej pewna w tej sytuacji.

  • 9. Data: 2004-02-20 16:38:34
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > miejskiej w dniu 1998-11-27. Firma przejela dlug od IVEN S.C. ul.
    > mikołaja 8/10 Czy ta sprawa nie ulegla przedawnieniu? Czym moge cos

    Mozesz - płacic za przejazd

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2004-02-20 19:35:01
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

> [...]

    Nooo, ta dyskusja byłaby niepełna bez obecnosci Pierwszego Kanara RP :-)