  • 1. Data: 2006-10-03 20:11:55
    Temat: Wezwanie do zaplaty z Kolei Mazowieckich, bledne dane osobowe i adresowe (sic!)
    Od: skaniusz <g...@w...pl>

    Dzisiaj w wyniku przejazdzki pociagiem z biletem ulgowym ale bez legitki
    stud. (zapomnialem) otrzymalem wezwanie do zaplaty.
    Poniewaz mialem tylko indeks, panowie spytali mnie o adres - podalem
    falszywy (nieistniejaca ulica) ale nieco podobny do prawdziwego
    (niepelna nazwa faktycznej ulicy przy ktorej jestem zameldowany). Do
    tego panowie wpisali blednie moje nazwisko (jedna litera), a indeks byl
    z uczelni na ktorej juz nie studiuje (nazwa uczelnie zostala wpisana na
    wezwaniu)
    podpisalem sie nieczytelnie.
    Moje pytanie: czy leciec legitka w zebach do kolejarzy (oplata
    mnipulacyjna), czy moge sobie to odpuscic? Czy windykatorzy maja
    jakakolwiek mozliwosc dobrania sie do mojego tylka?
    Prawidlowe dane na wezwaniu : imie, miasto, imiona rodzicow, data
    wydania starego indeksu i nazwa uczelni.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-03 23:58:26
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "skaniusz" <g...@w...pl> wrote in message
    > Dzisiaj w wyniku przejazdzki pociagiem z biletem ulgowym ale bez legitki
    > stud. (zapomnialem) otrzymalem wezwanie do zaplaty.

    Ciach.
    Jeden student za podanie fałszywych danych poszedł siedzieć. Aż go
    Kwaśniewski wyciagał.
    Więc radzę zapłacić zanim zaczną szukać kogo złapali.

  • 3. Data: 2006-10-04 00:58:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Jeden student za podanie fałszywych danych poszedł siedzieć. Aż go
    > Kwaśniewski wyciagał.

    ROTFL

    Co ty za bajki opowiadasz?

    Chyba ci się pomerdało z tym, co sobie legitymację "uaktualniał"
    stemplując 10-groszówką :)

  • 4. Data: 2006-10-04 02:17:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > ROTFL
    >
    > Co ty za bajki opowiadasz?
    >
    > Chyba ci się pomerdało z tym, co sobie legitymację "uaktualniał"
    > stemplując 10-groszówką :)

    A to też pamiętam. W Krakowie zdaje się.
    Ale coś innego mi się też o uszy obiło.
    Że zgłosił coś tam na policję, ale że chciał być anonimowy to podał fałszywe
    dane. I za to go wsadzili.
    Szczegółów już nie pamiętam.

  • 5. Data: 2006-10-04 08:03:54
    Od: skaniusz <g...@w...pl>

    witek napisał(a):

    > Ciach.
    > Jeden student za podanie fałszywych danych poszedł siedzieć.

    <ciach>

    a teraz do meritum poprosze :)

  • 6. Data: 2006-10-04 16:45:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Że zgłosił coś tam na policję, ale że chciał być anonimowy to podał fałszywe
    > dane. I za to go wsadzili.
    > Szczegółów już nie pamiętam.

    Składanie fałszywych zeznań przez świadka to coś zupełnie innego.

  • 7. Data: 2006-10-04 17:08:17
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Moje pytanie: czy leciec legitka w zebach do kolejarzy (oplata
    > mnipulacyjna), czy moge sobie to odpuscic? Czy windykatorzy maja
    > jakakolwiek mozliwosc dobrania sie do mojego tylka?

    Praktycznie nie. No chyba, że zaczną się bawić w sąd, a sąd w wyciąganie
    danych osobowych z uczelni bo sami z siebie nie znając adresu nic nie
    zrobią.

    +inż.prawa+

  • 8. Data: 2006-10-04 18:22:17
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Praktycznie nie. No chyba, że zaczną się bawić w sąd, a sąd w wyciąganie
    > danych osobowych z uczelni bo sami z siebie nie znając adresu nic nie
    > zrobią.

    I właśnie na tym "no chyba" należałoby poprzestać.