    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie do zapłaty komisariatu policji
    Date: Sun, 27 Apr 2003 12:54:49 +0200

    | Sugeruje pozwac ich, prokuratora oraz tych specow od wlasnosci
    intelektualnej
    | na sznurku ktorych prokurator dzialal.
    | A do tego zrobic strone w internecie na nauczke wszystkim innym.

    Rozumiem, ze przez "ich" rozumiesz policje. Z tym sie zgodze, pod warunkiem,
    ze nie zdolacie sie dogadac poza sala sadowa.
    Natomiast zupelnie nie rozumiem podstaw pozywania prokuratora, skoro po
    przeprowadzonym postepowaniu wlasnie jego dzialania doprowadzily do podjecia
    decyzji o zwrocie sprzetu.
    Otwarta pozostaje sprawa pozwania pokrzywdzonego. Tu nalezaloby dokladnie
    rozwazyc, czy w chwili skladania wniosku o sciganie goscie dzialali w zlej,
    czy w dobrej wierze. Gdyby udalo sie udowodnic zla wole z ich strony, albo
    jakies niedopelnienie, to ewentualnie moznaby dazyc do udowodnienia, ze
    zlozone przez nich zawiadomienie opiewalo przestepstwo niedopelnione. W
    dalszej kolejnosci skutkowaloby to odpowiedzialnoscia karna oraz cywilna.
    Ale mamy zbyt malo danych dotyczacych okolicznosci zatrzymania sprzetu, by
    podejmowac taka decyzje.

    --
    Jestem tylko czlowiekiem i moge sie mylic. Przedstawiony wyzej
    punkt widzenia jest moja prywatna opinia i upraszam o nie trakto-