  • Data: 2018-01-21 11:51:15
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-21 o 10:58, RadoslawF pisze:

    > I tu piszesz nieprawdę.
    > Strona tego adresu nie podała jako oficjalny.
    > To że kiedyś się tam zameldował nie oznacza że kiedykolwiek
    > podaje ten adres do korespondencji.

    Tak się przyjmuje, i nie jest to zła zasada.

    > Nie spotkałeś się nigdy z przypadkiem zameldowania w miejscu gdzie
    > się nie mieszka i nie bywa?

    Nie ma zakazu działania na własną szkodę.

    > Szwagier jest zameldowany w centrum miasta u jakiejś ciotki a
    > dzięki temu jego żona a moja siostra ma darmowy bilet upoważniający
    > do parkowania.

    No to musi szwagier rozważyć - czy oszustwo aby mieć darmowy bilet
    równoważy się z tym, że zostanie przez kogoś pozwany i się o tym nie dowie.

    > Przydaje się bo akurat w centrum pracuje.
    > I podobnych przypadków jest cała masa.

    A co mnie interesują kanciarze? Oszukują, to niech ich boli.

    --
    Liwiusz