    Subject: Re: Wellman - Piekara
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Fri, 19 Jan 2018 11:49:16 +0100

    W dniu 19.01.2018 o 11:41, Kris pisze:

    > Ale jeśli nie odbierze pod adresem który wskazał do doręczeń to
    > ponosi tego konsekwencje Nie ma przecież obowiązku odbierania
    > korespondencji

    No a teraz jest tak samo, jeśli nie odbierze pod adresem zameldowania.
    Nie widzę wielkiej różnicy.

    > A teraz jest taka sytuacja że sądy korespondencję wysyłają tam gdzie
    > im się zdaje że dłużnik powinien odbierać

    Owszem, zdarza się - sam pisałem, że sąd wysyłał na adres nieruchomości,
    gdzie w ogóle nikt nie jest zameldowany i nikt nikomu nie podawał tego
    adresu jako do korespondencji.

    Ale akurat p. Piekara dostał na adres zameldowania, więc tutaj sąd
    postąpił prawidłowo.

    MJ