  • Data: 2018-01-19 12:55:39
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 11:49:18 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > No a teraz jest tak samo, jeśli nie odbierze pod adresem zameldowania.

    Ale adres zameldowania to niekoniecznie ten sam co adres do korespondencji

    > Nie widzę wielkiej różnicy.
    Róznica jest taka ze teraz sąd wysyła pod adres zameldowania- ostatni adres
    zameldowania chyba nawet
    A można się przeprowadzić bez zmiany meldunku(karalne to nie jest) albo mieć całkiem
    inny adres do korespondencji
    A gdyby była jakaś ogólnokrajowa baza gdzie każdy podaje adres pod który chce
    odbierać korespondencję z sadów us czy innych instytucji to instytucje te były by
    zobowiązane pod ten adres wysyłać a adresaci nie mieli by możliwości kręcenia że nie
    odebrali, nie mieszkają, wysłane na nieaktualny adres itp.
    Oczywiście przymusu podawania takiego adresu być nie powinno ale jak ktoś nie
    poda/nie zaktualizuje to świadom winien być konsekwencji z tego wynikających

    > Ale akurat p. Piekara dostał na adres zameldowania, więc tutaj >sąd postąpił
    prawidłowo.

    Kwestia czy nie odbierał "bo nie" czy nie odbierał bo tam nie mieszka
    Teraz jest troche nieciekawa sytuacja bo jak chiałbyś zmienić adres do korespondencji
    to pewnie sądy, us, zus z osobna byś musiał zawiadamiać
    A i tak nie wiem czy jak poinformujesz sąd rejonowy w Pcimiu o swoim adresie do
    korespondencji to czy sad "elektroniczny" w Lublinie to uwzględni. Pewnie nie.