  • Data: 2008-04-28 16:57:11
    Temat: Re: Weksel jako zapłata za prace
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wiesz, za zgodą to może wypłacić i w muszelkach albo spłacić własną
    > córką ;->

    Pytanie co na taka wyplate by powiedziala zona/kobieta tego pracownika?

    > I co potem z tym wekslem zrobisz?

    Bedzie sie rok albo 2 ciagal po sadach, potem komornik, i jak szef cwany
    to jeszcze nic nie dostanie, bo "nie ma majatku z ktorego mozna sciagnac
    kase" ;)

    Dlatego lepiej zrobic tak jak pisalem -

    "powiedziec ze poczekasz te kilka dni i niech wplaci na konto normalnie
    (tyle ze pozniej). W razie czego masz powod do wypowiedzenia umowy z
    winy pracodawcy (opoznienia w wyplacie) - a nie ciaganie sie po
    sadach/komornikach z wekslem. "